SEO is, mits goed uitgevoerd, een krachtige manier om een website prominent weer te geven in de zoekmachine. Om SEO tot een succes te maken is het van belang om het doel van een zoekmachine voor ogen te houden. Simpel gezegd, de zoekmachine heeft als doel om de meest relevante ‘antwoorden’ te geven op een zoekopdracht van een van zijn gebruikers.
Een SEO campagne moet er dus op gericht zijn om een website zo relevant mogelijk te maken voor de doelgroep, hier kan veel tijd in gaan zitten. Maar, als dit eenmaal voor elkaar is dan is SEO een zeer krachtig middel.
Met behulp van SEA is het mogelijk om een bepaalde doelgroep zeer specifiek te benaderen. Een bijkomend voordeel is dat het zeer goed meetbaar is welke advertenties rendabel zijn.
Met de resultaten en analyses bij de hand wordt het voor onze specialisten mogelijk om een SEA campagne in te richten die ook daadwerkelijk rendabel is!
De specialisten bij Dima zijn thuis op alle denkbare social media, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn, Pinterest, etc. Wat ons opvalt is dat onze opdrachtgevers vaak bij ons komen met de wens om een bepaald Social Media kanaal te gaan gebruiken, dit pakken wij natuurlijk met enthousiasme op.
Echter, wij zullen ook adviseren dat dit wellicht niet de juiste manier is. Omdat een concurrent gebruik maakt van een bepaald medium is nog geen goede reden om dit medium ook in te zetten. Bij Dima gaan we om de tafel om een goede Social Media Strategie op te zetten. Wie is de doelgroep? Wat zijn de doelstellingen? Uit zulke vragen rolt uiteindelijk een strategie, en daarin staat wélke kanalen het beste ingezet kunnen worden.
Uiteraard is Dima ook ervaren in het uitvoeren van een Social Media Strategie, van het bedenken van campagnes tot het realiseren van content.