Bing Ads is het advertentiekanaal van Microsoft waarmee adverteerders tegen een betaling een advertentie kunnen plaatsen in de zoekmachines van Microsoft: Bing, Yahoo en AOL. Met de advertenties in de zoekmachine van Bing kan jouw bedrijf op een effectieve manier de producten en/of diensten promoten. De advertenties kunnen eenvoudig ingesteld worden op de gewenste doelgroep, dit kan ingesteld worden via targeting met zoekwoorden, locaties en demografische gegevens.
Wanneer je voor Microsoft Advertising kiest, heb je een groot voordeel. In vergelijking met Google betaal je een stuk minder voor een klik. De veroorzaker hiervan is de concurrentie, deze is een stuk minder dan in Google.
Het adverteren in Bing is te vergelijken met het aanmaken van Ads in Google Ads. Het advertentie systeem werkt volgens een veilingsysteem. De opzet van een campagne bestaat uit 3 onderdelen: de campagne, de advertentiegroepen en de advertenties.
Wanneer er begonnen wordt met Bing Ads moet eerst een Microsoft account aangemaakt worden bij Microsoft Ads. Na deze stap volgt het aanmaken van advertenties met de bijbehorende keywords, locaties, doelgroepen etc.
Wil jij beginnen met adverteren in Bing? DIMA. helpt je graag op weg met Microsoft Ads in Bing.
Neem snel contact met ons op voor meer informatie!